آیا می توانم FSGS توان درمان کرد

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم FSGS توان درمان کرد

 

آیا می توانم FSGS توان درمان کرد

س: من یک بیمار مبتلا به FSGS هستم. من می دانم که می تواند FSGS توان درمان کرد؟ اگر آن بافت اسکار است کاش میشد بیشتر توصیفات وجود دارد .. و من می توانم درک چگونگی آن است که شما FSGS درمان

A: من ایمیل کنید و من فکر می کنم سوال شما جایی که کلید است. این است FSGS wheather را می توان درمان کرد. اجازه بدهید به شما بگویم داده، FSGS پس از پیوند کلیه، میزان عود 15٪ تا 50٪ است. پس از پیوند دوم، میزان عود 80٪ است. از این داده ها شما می توانید بدانید، FSGS یک بیماری پیش آگهی بدتر در مقایسه با بیماری های دیگر است.

نکته به درمان مشکل FSGS است برای حفاظت از fucntion کلیه باقی مانده، طولانی و حتی متوقف کردن فیبروز کلیوی از سلولهای کلیه. در همان زمان، تعمیر از بافت dmaged اما مرده نیست.

به عنوان مثال، سه نوع از سلول های کلیوی در کلیه ها وجود دارد. سالم، یکی از آسیب دیده و مرده. برای سلول های مرده، ما نمی تواند کمک کند آن را reopair. اما برای سلول های آسیب دیده، وجود دارد هنوز هم امید به بهبود می یابند. به همین دلیل است که برخی از بیماران مبتلا به FSGS می توانید از شر دیالیز در نهایت. موفقیت درمان بیمار به موقع به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است.

برای وضعیت شما، اگر در مقایسه با بیماران مبتلا به وضعیت پزشکی severious، نسبت سلول های آسیب دیده و سلول های مرده کوچکتر از آنها است، بنابراین حفاظت از عملکرد کلیه نکته اصلی در حال حاضر است.

رک و پوست کنده حرف زدن، اگر وضعیت خود را به مرحله نارسایی کلیه یا دیالیز مرحله اجرا، میزان بهبودی خود را پایین تر خواهد بود. از آنجا که عوامل بیماری مزمن در شرایط شما وجود دارد.

من امیدوارم که شما باید ایده روشنی در مورد مشکل FSGS و همچنین شما می توانید آگاهی حق را به treatmetn مناسب در اسرع وقت. تا زمانی به عنوان یک احتمال و امکان کمی وجود دارد، درمان فعال مشاوره قلبی من است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.